اجرای نمای کرتین وال در کرمان

کرتین وال چیست؟

نمای لامل یا نمای کرتین وال نسل جدیدی از نمای فریم لس بشمار می رود که معادل فارسی آن دیوار پرده‌ای است که جزء یکی از سیستم‌های نمای مدرن ساختمان و نمای خشک است، کرتین وال نمایی شیشه‌ای است ودر صورتی که صحیح نصب شود سنگینی حاصل از وزن شیشه‌ها و بار حاصل از باد، طوفان و بارندگی‌ها، معمولا به پوسته خارجی نمای ساختمان وارد می‌شود و متوجه خود ساختمان نمی شود.
این کار به عنوان به روزترین زیبایی بیرونی ساختمان ها بسیار روایج یافته اما تخصص در اجرای آن از مهم ترین مواردی ست که باید مورد توجه قرار گیرد. مجموعه نوین سازان به عنوان برترین تیم اجرای نمای کرتین وال در کرمان است که با سال ها تجربه در این حوزه از پیشتازان و پیشکسوتان می باشد. برای سفارش خدمات اجرای نمای کرتین وال در کرمان با شماره های موجود تماس حاصل نمائید. برای این منظور می توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

اجرای نمای کرتین وال در کرمان | نوین سازه

نمای کرتین وال | کرمان

نمای کرتین وال دارای ویژگی های زیادی ست و به همین دلیل استفاده از آن در حال گسترش است. در زیر ویژگی های مهم و کلیدی نمای کرتین وال بیان شده است.

عایق حرارتی

عایق حرارتی

عایق رطوبت و صوتی

عایق رطوبت و صوتی

بهینه سازی دمای محیط و نور

بهینه سازی دمای محیط و نور

مقاومت در برابر زلزله

مقاومت در برابر زلزله

سازه ای سبک

سازه ای سبک

نصب آسان

نصب آسان

ثبت و استعلام قیمت

ثبت و استعلام قیمت

برای استعلام قیمت اجرا و قطعات نمای نمای کرتین وال در کرمان بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لامل کرتین وال چیست ؟

لامل به استراکچر یا همان سازه آلومینیومی نمای کرتین وال که در واقع همان پروفیل‌های آلومینیومی هستند که شیشه‌های بر روی آن‌ها سوار می‌شوند گفته می‌شود که در دو بخش افقی (ترنسم) و عمودی (مولیون) اجرا می‌شوند.
لازم به ذکر است که معمولا دراین سیستم‌ لامل های افقی از نظرطولی در اندازه کوچک‌تری نسبت به یا لامل عمودی هستند. اما عرض لامل‌ها با یکدیگر برابر است که وجود این اختلاف اندازه در طول لامل‌ها به این دلیل است که بیشتر بار شیشه‌های نما بر روی لامل‌های عمودی وارد می شود اما در بعضی از موارد طراحان به دلیل زیبایی بصری اندازه لامل های عمودی و افقی را یکسان می گیرند.
لامل ها از نظر جنس
۱- لامل آلومینیومی(Aluminium Curtainwall)
۲- لامل فولادی (Steel Curtainwall)
۳- لامل چوبی (Timber Curtainwall)

لامل چیست؟ | نوین سازان

عایق بندی نمای کرتین وال در کرمان | نوین سازان

عایق بندی نمای کرتین وال

در نما کرتین وال با لامل‌های آلومینیومی شیارهایی تعبیه شده است که بتوان لاستیک‌های EPDM را برای عایق کردن به سازه متصل کرد و در برخی از سیستم‌های نمای کرتین وال از لاستیک‌های پلی آمید نیز استفاده می‌شود.
برای بالاتر رفتن سطح عایق‌بندی برای هر سیستم کرتین وال، سیستم عایق بندی مخصوص به خود طراحی می شود. طراحی نمای کرتین وال توسط مجموعه نوین سازان در کرمان با استفاده از علم به روز مهندسی انجام می شود که موجب شده است تا پروژه های این مجموعه علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود ویژگی هایی نظیر عایق بودن و استحکام بالایی را نیز داشته باشند که در نوع خود در استان کرمان بی سابقه است. اگر برای اجرای نمای کرتین وال در کرمان به دنبال مجموعه ای مجرب و با سابقه درخشان هستید با ما تماس حاصل فرمایید.


نمای کرتین وال کرمان | انواع

نمای کرتین وال دارای دو بخش اصلی است که این دو بخش شامل سازه اصلی نگهدارنده و مصالح پرکننده است که معمولا در این نوع از نما از پروفیل‌های آلومینیومی به عنوان سازه نگهدارنده و شیشه‌ به عنوان مصالح پرکننده استفاده می‌گیردد. البته از سایرمصالح مانند ورق کامپوزیت، فایبر سمنت برد، چوب، پلی کربنات و ....به عنوان پرکننده نیز استفاده می شود. به طور کلی نمای کرتین وال در دو نوع فیس کپ وفول فریم لس اجرا میشود.

سیستم درپوش‌دار فیس کپ (Face cap)

در سیستم فیس کپ شیشه مستقیما بر روی استراکچر آلومینیومی یعنی لامل ها قرار می‌گیرد و دور تا دور شیشه قاب وجود ندارد و یک پروفیل نگهدارنده یا زهوار که بر روی پایه لامل پیچ می‌شود شیشه را نگه می‌دارد و سپس نما را کاملا آب‌بندی و هوابندی می کنند که برای این کار از لاستیک های می شود استفاده می شود که شیشه‌ها را در مناطق اتصال کاملا هوابندی و آب‌بندی می‌کند. 


سیستم EPDM

این سیستم خود به دو بخش نیمه درپوش‌دار افقی و یا عمودی و درپوش‌دار کامل افقی و عمودی تقسیم می‌شود. در سیستم‌ نیمه درپوش‌دار، تنها یکی از خطوط عمودی و یا افقی با درپوش آلومینیومی پوشانده می‌شود و در جهت باقی‌مانده، پوشش توسط لاستیک‌ آب‌بندی و هوابندی می‌شود. این سیستم به صورت فرارگیر مورد استفاده عموم قرار می گیرد و از لحاظ عایق بودن بسیار مناسب است.

نوین سازان

نمای کرتین وال فریم لس (Full Frameless)

در این نوع سیستم فریمی از پشت شیشه را قاب کرده و به وسیله لقمه‌های مخصوص و متحرکی از جنس آلومینیوم روی لامل ها نگه داشته می‌شود.
نماهای فول فریم لس دارای زیبایی و آب بندی مناسبی هستند و نصب و جاگذاری آن‌ها آسان بوده و به صورت یکجا قابل ارائه است و در این روش اگر به سطح شیشه ای نما نگاه کنیم سطحی یک دست مشاده خواهیم کردیم که فریم‌های شیشه‌ای به شکل سایه از زیر شیشه مشخص خواهد بود.


مزایای نمای کرتین وال

  • جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان
  • جلوگیری از هدر رفتن گرما در داخل
  • عایق حرارتی
  • آکوستیک بودن
  • سرعت بالای نصب و اجرای این نما
  • ایجاد طرح های متنوع و زیبا
  • وارد نکردن بار مرده به ساختمان و سبک بودن این نوع از نما
  • قابلیت استفاده از پنل های فلزی و ... به جای شیشه
  • کاهش مصرف انرژی
  • مقاوم در برابر لرزش‌های ناشی از باد‌های شدید یا زمین لرزه‌ها
  • هزینه بسیار کم نگهداری و مراقبتِ
  • امکان زیبا سازی نما با انتخاب شیشه‌های رنگی
مزایا نمای کرتین وال در کرمان | نوین سازان

قیمت اجرای نمای کرتین وال در کرمان | نوین سازان

سفارش خدمات اجرای نمای کرتین وال

یکی از فعالیت های مجموعه نوین سازه که به عنوان  فعالیت های اصلی این مجموعه به شمار می رود، اجرای نمای کرتین وال در کرمان می باشد. بهره گیری از دانش روز همکاری با مهندسان طراح و عمران همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته از دلایل پیشرو بودن این مجموعه نسبت به سایرین شده است. کارشناسان نوین سازان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. برای ارتباط با واحد پشتیبانی و دریافت مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید. و برای آگاهی از قیمت ها و ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه نمائید.