نصب پنجره دوجداره آلومنیومی در کرمان

پروفیل آلومنیومی چیست؟

پروفیل به معنای ثابت بودن مقطع در طول مشخصی است. در دنیای ساخت و ساز، پروفیل شامل انواع مختلفی است. اصلی‌ترین کاربرد پروفیل‌ها برای ساخت درب و پنجره‌های فلزی می‌باشد.
آلومینیوم فلز نقره‌ای رنگ با جلای فلزی، نرم، سبک و دارای قابلیت شکل‌پذیری زیاد است. از ویژگی‌های مهم آلومینیوم، سبکی و عدم زنگ ‌زدگی می‌باشد. پروفیل اکستروژن آلومینیوم به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین بخش مصارف آلومینیوم به حساب می آید.
برای تولید پروفیل آلومینیوم، ابتدا ماده اولیه را که بیلت آلومینیوم نام دارد، تحت فشار بسیار بالا و درجه حرارت مناسب قرار می‌دهند، سپس آن را از میان قالب های مخصوص حرکت می‌دهند.
به این ترتیب ماده اولیه تغییر شکل پیدا می‌کند و به اشکال مورد نظر درمی‌آید..

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی چیست؟

درب و ٖپنجره دوجداره آلومینیومی ، نوعی از درب و پنجره‌ها هستند، که از گذشته تا زمان حال مورد استفاده بوده اند که یکی از انواع قدیمی پنجره‌ها به حساب می‌آید.
نسل اول درب و پنجره‌های آلومینیومی، با استفاده از میلگرد به هم متصل می‌شدند و امکان اینکه آن‌ها را تبدیل به درب و پنجره‌های دوجداره کرد وجود نداشت.
برای بالا بردن کیفیت این نوع از درب و پنجره‌ها، نسل دوم آن‌ها که به درب و پنجره‌های اس تی معروف بود، تولید شد ، درب و پنجره‌های اس تی قابلیت دوجداره شدن را داشتند اما باز هم درزهایی در آن‌ها وجود داشت.
معایب درب و پنجره‌های آلومینیومی اس تی، به قدری بود که دوجداره بودن آن‌ها را به چشم نمی‌آورد.
تولید کنندگان با توجه به همه تجربیاتی که از گذشته تا کنون کسب کرده‌اند، درب و پنجره‌های آلومینیومی بندینی را تولید کرده‌اند که جدیدترین پروفیل تولیدی که قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بسیار عالی دارد.

خرید درب و پنجره دوجداره آلومنیومی | نوین سازان

نصب پنجره دوجدار آلومنیومی | نوین سازان

پنجره‌های آلومینیومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • پروفیل پنجره‌ دوجداره آلومینیومی مانند پنجره یو پی وی سی، شیمیایی نیستند و جزئی از طبیعت به حساب می‌آیند.
  • آلومینیوم فلزی قوی‌ و در دسترس بر روی زمین است.
  • پنجره‌های آلومینیومی قادر به نگهداری از پنل‌های شیشه‌ای بزرگ هستند.
  • با توجه به ویژگی مقاومت در برابر خوردگی‌شان، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی بعد نصب دارند.
  • دارای طیف رنگی وسیع و متنوعی هستند.
  • این پنجره‌ها دارای انعطاف‌پذیری فراوانی هستند و می‌توان آن‌ها را برای پنجره‌هایی با ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی کرد.
  • پروفیل‌های آلومینیومی برای پنجره‌ها، فریم‌های باریک‌تری در مقایسه با پروفیل‌های UPVC دارند و باعث می‌شوند نور و هوای بیشتری از پنجره به خانه وارد شود .

استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومنیومی

استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومنیومی

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره آلومنیومی می توانید با استفاده از لینک زیر به صفحه مربوطه مراجعه نمائید و با کارشناسان مجموعه نوین سازان در ارتباط باشید.

نصب پنجره‌های آلومینیومی بندینی چگونه است؟

برای نصب درب و پنجره‌های بندینی جدید، درب و پنجره‌های قدیمی را درمی‌آورند. این کار معمولا توسط سازندها یا تکنسین‌های حرفه‌ای درب و پنجره صورت می‌گیرد. البته ممکن است، این کار به اندکی تخریب یا فعالیت بنایی نیاز داشته باشد، اما حجم ریخت و پاش وتعویض پنجره‌های قدیمی و نصب پنجره‌های جدید آلومینیومی بندینی بسیار ناچیز است.

از پنجره آلومینیومی چگونه نگهداری کنیم؟

برای نگهداری از پنجره های دوجداره آلومنیومی نیاز به پرداخت هزینه های سنگین نمی باشد.
نگهداری از پنجره‌های آلومینیومی بسیار آسان است. برای نگهداری از درب یا پنجره آلومینیومی فقط کافی است، که آن‌ها را تمیز کنید.
همه کارهای مربوط به تعمیر و نگهداری و خدمات باید توسط متخصصان حرفه‌ای انجام شود تا آسیبی به قاب درب و پنجره شما وارد نشود.
عملیات تعمیر و خدمات، می‌تواند شامل نصب و تعویض یراق آلات، تعمیر اتصالات پروفیل آلومینیومی و دستگیره آن باشد. بهتر است درب و پنجره‌های آلومینیومی ، یک بار در فصل بهار و بار دیگر در فصل پاییز، سرویس شوند.


قیمت درب و پنجره آلومینیومی چگونه محاسبه می‌شود؟

  • قیمت با توجه به نوع پروفیل و اندازه کل آلومینیوم مصرفی برای تعداد پنجره‌های مشخص، به صورت متر مربع محاسبه می‌شود.
  • به منظور محاسبه دقیق تر باید نقشه دقیقی از درب و پنجره‌ها تهیه شود.
  • قیمت یراق‌آلات پنجره آلومینیومی به صورت هر دست محاسبه می‌شود.
  • قیمت یراق پنجره آلومینیومی با توجه به وزن بازشو مشخص می‌شود.
  • به این ترتیب برای محاسبه قیمت دقیق پنجره دوجداره آلومینیومی، حتما باید ابعاد پنجره و مقدار پروفیل مصرفی توسط نرم افزار مخصوص مشخص شود. این نرم افزار طراحی درب و پنجره، حجم دقیق کار را آنالیز و مشخص می‌کند.
  • نحوه محاسبات نرم افزار با توجه به میزان پرت،قیمت دقیق درب و پنجره‌های دوجداره را محاسبه می‌کند. 


پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک
پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک
پنجره دوجداره ترمال بریک (thermal break)، نسل آینده پنجره‌های تمام‌عایق است، این اصطلاح که به معنای شکست حرارتی است،سد محکمی برای جلوگیری از انتقال حرارت و اتلاف انرژی است.
که با توجه به مزیت های جدیدی که به آلومینیوم اضافه شده است ارائه شده است، از جمله مهم ترین ویژگی های پنجره ترمال بریک آن است که این پنجره ها از آلومینیومی بهره می برند که به نسبت آلومینیوم های قدیمی در برابر گرما و سرما عایق می باشند.
دلیلی که این مدل از پنجره های دوجداره نسبت به سرما و گرما عایق هستند این است که از نوار پلی امید که نوعی مانع حرارتی محسوب می شود برای جدا کردن لایه داخلی و خارجی استفاده می شود .

مزیت های پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

۱- بالا بودن استحکام
۲- افزایش زیبایی
۳- بالا بردن ضریب حرارتی پنجره
۴- جلوگیری از هدر رفتن انرژی
۵- عمر بیشتر
۶- غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل 
۷- مقاومت در برابر مواد شیمیایی

۸- مقاومت در مقابل اشعه
UV -۹طول عمر بالای متریال به دلیل داشتن لایه پلی امید داخلی
۱۰- کاهش آلودگی هوا
۱۱- کاهش تابش سرد ناشی از زمستان
۱۲- کاهش هزینه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

۱۳ - درزبندی کامل
۱۴- عدم نیاز به سرویس های پیاپی
۱۵- آسانی در نصب
۱۶- مقاوم در برابر باد ،باران،طوفان و گرد و غبار
۱۷- سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
۱۸- عدم محدودیت در طرح و رنگ واندازه
۱۹- تولید به اشکال مختلف اعم ازمنظم و نامنظم یا حتی منحنی

ویژگی پنجره ترمال بریک چیست ؟

پنجره دوجداره ترمال بریک، از جنس آلومینیوم یا آلیاژهای آن است. البته که پنجره‌های پی وی سی (upvc) هم گونه دیگری ازاین پنجره‌ها محسوب می‌شوند اما آلومینیوم یک رسانای حرارتی است، بنابراین هر چقدر که مهندسان، سطح شیشه دوجداره را عایق حرارتی کنند، باز مقداری حرارت از طریق فِرم آلومینیومی پنجره هدر می‌رود.
در پنجره ترمال بریک، راهکار اصلی که برای جلوگیری از اتلاف انرژی و حرارت در نظر گرفته شده، قرار دادن یک لایه الاستومر )اسفنجی (نوعی پلاستیک با ویژگی‌های خاص که به EPDM معروف است که در بین ساختار آلومینیومی پنجره است، به گونه‌ای که دو جداره بیرونی و درونی آلومینیوم را از هم مجزا کرده و باعث جلوگیری از انتقال حرارت ‌شود.
خرید پنجره دوجداره آلومنیومی در کرمان با بهترین قیمت کار بسیار آسانی ست. با استفاده از وبسایت نوین سازان می توانید محصول مورد نظر را با سایر محصولات مقایسه کنید؛ در رابطه با مشخصات مطالعه نمائید و در آخر با استفاده از درگاه بانک پرداخت خود را انجام دهید. با کلیک بر روی لینک زیر به فروشگاه وبسیات مراجعه نمائید.


انواع مختلف بازشوهای پنجره کشویی


پنجره محوری (pivot windows)

پنجره کشویی (sliding)

پنجره واگنی (Tilt & slid)

پنجره اسلاید (Lift & slid)

حالت های بازشویی مختلف


پنجره لولایی (Tilt)

پنجره دو حالته (Tilt & Turn)

پنجره آکاردئونی (folding)

 پنجره کلنگی (projecting windows)

نصب پنجره دوجداره آلومنیومی ترمال | نوین سازان

انواع شیشه پنجره دوجداره

ساده: این شیشه از دو جداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است.

رنگی: این شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است .

رفلکس: این شیشه ها از یک جداره ساده و یک جداره رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد . شیشه های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به صورت بسزایی جلوگیری می کند .

سکوریت: شیشه های سکوریت برای محل های پرتردد و پر خطر توصیه می شود . شیشه سکوریت در هنگام شکستن کاملاً خرد میشود و باعث ایجاد تکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی گردد .شیشه های جانبی خودروها از نوع سکوریت است .

لمینت: شیشه های لمینت معمولاً در کارخانه تولید شیشه از دو جداره شیشه ساده به ضخامت ۳ میلی متر و یک لایه رزین در وسط آنها تشکیل شده است . شیشه لمینت در موقع برخورد مانع به آن خرد نمی شود و تنها ترک بر می دارد . شیشه های جلو و عقب خودروها از نوع لمینت است.


لوگو | نوین سازان

خرید پنجره دوجداره آلومنیومی

یکی از تخصصی ترین مشاغل صنعت ساختمان نصب و اجرای پنجره دوجداره آلومنیومی می باشد. برای این منظور نیازمند متخصص حرفه ای، ابزار پیشرفته و سابقه طولانی مدت در این عرصه می باشد. نوین سازان با استفاده از این مثلث طلایی سال هاست که با مناسب ترین قیمت در نصب و اجرای پنجره آلومنیومی در کرمان فعالیت دارد.
برای بهره‌مندی از خدمات این مجموعه، می توانید با کارشناسان مجرب در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان از خدمات با کیفیت این مجموعه برخوردار شوید.