درب ضد سرقت در کرمان

خرید درب ضد سرقت در کرمان

درب های ضد سرقت نسبت به سایر درب ها امنیت بسیار بالاتری دارند و همچنین در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند چراکه در داخل درب های ضد سرقت از یک ورق فلزی بسیار محکم استفاده شده است و ساختار آن ها به گونه ای است که بعد از نصب قابلیت اهرم کردن را ندارند.
درب های معمولی از یک نقطه به چهارچوب اتصال پیدا می کنند اما درب های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب اتصال پیدا می کنند همانند قفل و ساختاری که در گاو صندوق ها به کار رفته است.
درب های ضد سرقت در اطرافشان دارای یک نوار لاستیکی هستند که مانع ورود گرد و خاک و همچنین ورود سرما و گرما است و مانع از اتلاف انرژی میشود و همچنین درب های ضد سرقت عایق صدا نیز می باشند. قفل درب های ضد سرقت دارای ۱۱ زبانه است که در سه جهت مختلف عمل می کنند و همچنین درب های ضد سرقت دارای قفل های شب بند نیز می باشند.
شما میتوانید جهت اطلاع از  قیمت درب ضد سرقت در کرمان و خرید آن با مجموعه نوین سازان تماس بگیرید.این مجموعه همچنین به عرضه سایر خدمات ساختمانی اعم از خرید شیشه سکوریت، طراحی نمای اسپایدر در کرمان و ... می باشد.


درب ضد سرقت در کرمان | نوین سازان

محاسن استفاده از درب های ضد سرقت

• نصب آسان درب های ضدسرقت
• تنوع و زیبایی درب های ضد سرقت
• امنیت بسیار بالا و مقاومت درب های ضد سرقت
• تنوع در قیمت باتوجه به مدل های مختلف درب ضدسرقت
• عایق بودن درب های ضد سرقت نسبت به صدا و حرارت
• قابلیت نصب انواع قفل ها و چشمی های هوشمند بر روی درب های ضد سرقت
• قابلیت نصب دزدگیر و قفل آژیردار بر روی درب های ضد سرقت
• مقاوم بودن درب های ضد سرقت در برابر عوامل محیطی
• قیمت مناسب درب های ضد سرقت باتوجه به کارایی انها

خرید انواع محصولات ساختمانی با بهترین قیمت

خرید انواع محصولات ساختمانی در نوین سازان با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

انواع درب های ضد سرقت موجود در بازار

درب های ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت ترکی

درب های ضد سرقت ایرانی


درب های ضد سرقت دو لنگه و کاربرد انها

از درب های دو لنگه بیشتر به عنوان درب های لابی و درب های ورودی ساختمان استفاده می شود و همچنین درب هایی که با فضایخارج از ساختمان ارتباط دارند به دلیل مواجه با عوامل محیطی همانند رطوبت و... باید از مقاومت بالاتری برخوردار باشند به همین جهت بیشتر از رویه های فلزی و چوب با کیفیت در ساخت آن ها استفاده می شود.


قفل کاله

یک از مهمترین بخش های درب های ضد سرقت قفل ان است زیرا این قفل ها هستند که باعث امنیت می شوند و یکی از باکیفیت ترین قفل های درب ضد سرقت ، قفل کاله می باشد که استانداردهای لازم را دارا می باشد. قفل های کاله در کشور ترکیه تولید و سپس وارد می شوند.

نوین سازان

چهارچوب درب های ضد سرقت

چهارچوب شامل یک تیر افقی در بالای درب و یک تیر افقی درکف درب و همچنین دو تیر عمودی در دو طرف قاب می باشد که در مجموع آستانه درب را تشکیل می دهند.

انواع چهارچوب ها

۱.چهارچوب فلزی
۲. چهار چوب چوبی


به شکل معمول برای درب های ضد سرقت از چهارچوب های فلزی استفاده می شود و برای درب های داخلی از چهارچوب های فلزی و یا چوبی برای زیبایی بیشتر با ضخامت های متفاوت استفاده می شود ، معمولا برای درب های ورودی ساختمان از چهارچوب های فلزی استفاده می شود زیرا این نوع چهارچوب ها در برابر ضربه مقاوم هستند.